דלג לטופס יצירת קשר דלג לתוכן המרכזי
                    

איך לבחור משאיות למכירה שמתאימות לתמרון בעיר

איך לבחור משאיות למכירה שמתאימות לתמרון בעיר

רדיוס סיבוב נמוך, לתמרון עירוני מובהק

ברור שמשאית שמיועדת אך ורק לנסיעה בעיר לא תצטרך בדרך כלל מרכב מהגדולים ביותר או משקל גדול ביותר. אך אלמנט חשוב לא פחות מזה שהופך משאיות לאידיאליות לנסיעות עירונית הוא רדיוס הסיבוב. ככל שרדיוס הסיבוב מספק ביצועים טובים יותר, כך למשאיות יהיה קל ונוח יותר לתמרן, להסתובב, לנוע בין מדרכות או ברחובות צרים המוגבלים על ידי מבנים. לדוגמא, משאיות למכירה של מותג HINO (מבית טויוטה) נחשבות לאידיאליות, עם יכולת תמרון יוצאת מן הכלל גם בדרכים צרות ביותר. על פי מפרט היצרן לדגמים הנבחרים רדיוס הסיבוב בין המדרכות הינו 6.1 / 6.5 / 7.4 מטרים.

הילוכים אוטומטיים מותאמים לנסיעה בעיר

נסיעה עירונית במרחב הצפוף, בדרך לפריקת סחורה או לביצוע כל העברה או משלוח מסיבי, מחייבת לא מעט שינויי מהירות. תיבת הילוכים איכותית תאריך את חיי המנוע והגיר ותעניק נוחות נסיעה ואפילו חיסכון בדלק. בבחירה של משאית המיועדת לנסיעה עירונית, יש מקום להעדיף תיבה באיכות בלתי מתפשרת, עדיף אוטומטית ועם ביצועים גבוהים.

 

 

איך לבחור משאיות למכירה שמתאימות לתמרון בעיר

מנוע חזק המותאם לנסיעות בעיר

משאיות קלות בנות כ-5 טון או משאיות מעט גדולות יותר, בעלות משקל של 7.5 טון נחשבות לבחירה מוצלחת ביותר, להובלות וחלוקה בעיר או בסביבה סמוכה. לפני שרוכשים את הדגם הרצוי, כדאי גם לשים לב לאיכות המנוע וחוזקו. מצד אחד, המנוע לא חייב להיות מהגדולים ביותר ובעלי העוצמה הרבה המשמשת את משאיות הענק. מצד שני, המנוע צריך להיות חזק וחסכוני מספיק, בכדי לשאת את משקל המטען ללא קושי ובלי להישחק. משאיות קלות המצוידות במנוע של כ-5 ליטרים ומעט מעל ל-200 כוחות סוס יעשה את העבודה.

 

לרכישת משאית צרו קשר




    מידע שימושי נוסף

    להצעת מחיר או פרטים נוספים

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם