דלג לטופס יצירת קשר דלג לתוכן המרכזי
                    

משאיות יד 2 משומשות למכירה

משאיות יד שנייה של טויוטה TOYOTA

אנחנו רואים אותן בכל יום, בעודן מפלסות את הדרך בין הרכבים הקטנים. המשאיות הגדולות מובילות מדי יום ביומו מטענים רבים, והן משמשות מגוון רחב של מפעלים, ספקים וחנויות ומעבירות סחורה מגוונת, החל מדברי מזון ועד לצעצועים ורהיטים. בעלי עסקים לא מעטים מחפשים לרכוש משאיות יד שנייה משומשות למכירה במטרה לייעל את העבודה השוטפת.

על מה כדאי להקפיד כאשר קונים משאיות יד שנייה משומשת

העובד שלכם נוהג במשאית במשך שנים רבות, ולאחרונה הוא שם לב שמשהו לא בסדר בה. הבלם לא עובד כראוי והמנוע משמיע רעשים. ייתכן שזהו סימן לקנות משאית חדשה. וכאן עולה השאלה אם כדאי לקנות משאית חדשה לגמרי או משאית יד שנייה. משאיות יד שניה משומשות למכירה זולות יותר, ואם בודקים אותן היטב, מגלים שיש משאיות איכותיות שמבחינת ביצועים אינן מביישות את המשאיות החדשות.

כאשר אתם קונים משאית יד שניה משומשת מבית טויוטה HINO, אתם יודעים שאתם מקבלים, אמינות ושירות, אתם מקבלים את כל ההיסטוריה של המשאית עם רשימת הטיפולים של הרכב ואחריות על המשאית. אפשר לומר שאתם קונים משאית יד שניה בדיוק כמו משאית חדשה.

נזכרים בכללי הבטיחות

בין אם החלטתם לקנות משאית חדשה ובין אם משאית משומשת יד שניה, אתם יודעים עד כמה חשוב להקפיד על כללי הבטיחות.

נהג שלא יקפיד על הכללים האלה, יוכל לגרום לתאונה, תהיה המשאית עמידה ככל שתהיה. אחד הדברים החשובים יותר שיש להקפיד עליהם הוא נהיגה בטוחה.
כלומר, שמירה על המהירות המותרת בכבישים עירוניים ובין עירוניים, ציות לרמזורים ולתמרורים, שמירה על מרחב בין כלי הרכב, עצירה להולכי רגל במעברי חצייה ועוד.
דבר שני, לא אחת לנהג המשאית יש שטח מת שאליו, כך שהוא לא תמיד רואה את המכוניות המנסות לעקוף אותו. כל נהג צריך להיות מודע לכך שהרכבים בכביש ינסו לעקוף אותו, ועליו לשמור על קשר עין עם נהגים אלה כדי למנוע את התאונה הבאה.

להכיר את סוגי המשאיות

גם כאשר קונים משאיות משומשות, לא מוותרים על איכות. יוניון רכב תעשייתי בע"מ היא היבואנית של משאיות HINO מקבוצת טויוטה המציעה סוגי משאיות שונים מסדרת Hino 300:

  • תא יחיד בעל תיבת הילוכים אוטומטית – משאית הכוללת תיבת הילוכים של Aisin, מערכת שנועדה לסייע בחיסכון בדלק ומנוע דיזל בעל עוצמה רבה.
  • תא יחיד בעל תיבת הילוכים ידנית – משאית הכוללת תא מרווח ונוח המיועד לנסיעות ארוכות. מיקום התא הוא גבוה, ומספק ראות טובה לנהג. בין השאר, בתוך המשאית מותקנת מערכת Easy Start המסייעת בעת זינוק בעלייה.
  • תא צוות בעל תיבת הילוכים אוטומטית – המשאית כוללת תא נוסעים נוח ומותאם לעובדים, לצד תיבת הילוכים איכותית של Aisin ושלדה באורכים שונים לבחירה.
  • תא צוות ידני – בתוך משאית זו מותקן מזגן אחורי עוצמתי המקל על הנסיעה בימים חמים.

המשאיות של HINO מאובזרות בטובי המערכות שנועדו להקל על הנהיגה ולשמור על איכות הסביבה, והן מצליחות לשמור על האיכות גם כשהן נמכרות כמשאיות יד שניה.

 

לרכישת משאית יד 2 משומשת צרו קשר






    מידע נוסף שיעניין אותך

    להצעת מחיר או פרטים נוספים

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם