דלג לטופס יצירת קשר דלג לתוכן המרכזי
                    

הטרנד המתפתח של השכרת משאיות

השכרת משאית HINO

הטרנד המתפתח של השכרת משאיות

הטרנד המתפתח של השכרת משאיות

משאיות מודרניות מותאמות לנהיגה חסכונית ויעילה, גם בסביבה צפופה. כיום, חברות שילוח ונהגי חלוקה כבר לא חייבים בהכרח לקנות משאית על מנת להפיץ סחורה או להשתלב במערך לוגיסטי בהקמה. הטרנד המתפתח של השכרת משאיות בישראל הולך והופך לדרך מאוד נוחה, לגשת ישר לעבודה.

אילו סוגי משאיות ניתן להשכיר בארץ

בישראל ניתן לשכור מגוון רחב של משאיות, אבל לא כל היצרנים ששים להעמיד את מיטב הדגמים החדשים להשכרה. פלח מאוד מרכזי של משאיות שניתן להשכיר שייך לגזרת המשאיות הקלות. מדובר בדגמים שמתאימים בעיקר לחלוקה באזורים אורבניים, של מגוון סחורות. גם משאיות קלות עם תא קירור נחשבות לנפוצות ומבוקשות. משאיות קירור יכולות לכלול מקרר ענק או תא להקפאה עמוקה להובלת בשרים ומוצרים קפואים אחרים.

מדוע לשכור משאית להובלה ושילוח

השכרת משאית לא חייבת להתבצע על ידי פניה לחברת ליסינג או לגורם מתווך אחר. חלק מיבואני המשאיות החליטו לאפשר השכרה, לתקופות זמן שונות, לנהגים מקצועיים, לחברות הובלה ולמטרות לוגיסטיות של ארגונים שונים.

אבל בעצם, מה להשכיר? ניתן למצוא שלל סיבות טובות להשכרת משאית, כחלופה זמנית או קבועה לרכישה. לדוגמא:

  • עיבוי צי משאיות בתקופות עמוסות – חברה שמחזיקה צי של משאיות לא תרצה לרכוש את מספר הרכבים המקסימלי. הרבה יותר נכון להחזיק צי יותר רזה, ובמידה שמגיעה עונה עמוסה, שוכרים משאית לעיבוי הצי הקיים.
  • הקמת קווי חלוקה חדשים – בהקמה של קו חלוקה חדש, השכרת משאית מהווה צעד נבון יותר ביחס לרכישה. בהמשך, עם התבססות הקו, ניתן להמשיך להשכיר או לעבור לרכישה (או ליסינג).
  • השכרה לטווח ארוך – מסלולי השכרה ייעודיים (לטווח ארוך) כוללים עסקה משתלמת כל הזמן. מחיר ההשכרה כולל גם את שירותי התחזוקה והתפעול.
  • השכרה לתקופה קצרה להתנסות – אם אתם לא בטוחים איזה דגם משאית לרכוש, השכרה יכולה להיות הזדמנות טובה להתנסות, ללא סיכון.
  • בגמר תקופת ההשכרה, אפשר לדעת מתוך הניסיון האם המשאית נוחה לנהיגה, האם היא אמינה, מהן ההוצאות השוטפות. לאחר מכן אפשר להחליט האם להמשיך לשכור לזמן מה, להצטרף לליסינג או לקנות.

 

 

 

הכירו את מסלולי הרכישה או חכירה הגמישים

עצמאים בתחום החלוקה, רשתות שיווק וגורמים עסקיים מביעים עניין בימים אלה ברכישת משאית חלוקה במחירים נוחים. כדאי לדעת שקיימים כמה וכמה מסלולי רכישה או חכירה, המאפשרים לכל המעוניין לרכוש HINO חדשה לצרכי חלוקה. דרך ראשונה הינה לרכוש את המשאית תוך ביצוע העברת בעלות כמקובל. דרך שניה הינה להצטרף למסלול ליסינג תפעולי למשאיות. העלות במסלול זה לא רק משתלמת אלא גם כוללת קבלת שירות וטיפולים. בנוסף, לזקוקים למשאית לטווחי זמן קצרים יחסית, ניתן לבחור לא רק במסלול החכירה ארוך הטווח אלא בהשכרה.

מי צריך משאיות חלוקה ואיפה קונים אותן

 

 

 

לרכישת משאית צרו קשר




    מידע שימושי נוסף

    להצעת מחיר או פרטים נוספים

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם