טיפים לנהגי משאיות TOYOTA HINO
בום המסחר האלקטרוני מכתיב קצב שינוע ואספקה מהיר וצפוף. התוצאה: ביקוש גובר לכלי תובלה גמישים, עם כושר העמסה גבוה ויכולת לתמרן ברחובות הערים. לא מדובר בעוד משאית/עירונית, שמגיעה מהמרלו"ג
למרכז המסחרי, אלא בדור חדש (ויחידי!) של משאית קומפקטית ומתקדמת, שמגיעה בקלילות לכל פינה ולכל בית במרחב העירוני. היא מתחרה ב-וואנים ומנצחת אותם בכל הפרמטרים.מה ש – VAN אחד עושה אחד בשלוש "נגלות", משאית הינו 5.5 טון קומפקט (מבית טויוטה), עושה בגיחה אחת. עם משקל כולל של עד 5.5 טון, כושר תמרון חסר תקדים, חוויית נהיגה מודרנית, אמינות "יפנית", ומחיר התחלתי מפתיע – יש שותף חדש שלוקח את העיר בסיבוב אחד. העולם כולו חווה בימים אלה בום של מסחר אלקטרוני. המגמה של עלייה בעסקות האונליין, היא מתמשכתוהיא חלק מהכלכלה החדשה של עידן האינטרנט כבר לפחות עשור (מי לא חגג את בלאק פריידיי?), אבל משבר הקורונה הקפיץ את המסחר האלקטרוני בבת אחת לפסגות חדשות, וזה רק הולך ומתגבר. הצמיחה המיידית והמהירה היא בעיקר בעסקאות המקומיות, מהסופר, מחנות המשקאות, מהירקנייה ומחנויות ועסקים שלא נמצאים מעבר לים, אלא מחוץ לעיר או אפילו בתוכה, לכתובת המזמין. לפעמים ממש בשכונה הסמוכה. למגמה הזו יש הרבה השפעות בהרבה תחומים. אחת ההשפעות היא על התחבורה בתוך העיר, או ליתר דיוק – על התנועה הגוברת של רכבי תובלה בתוך המרחב האורבני. במלים אחרות: אנשים, מזמינים, רוצים ואפילו חייבים לקבל את ההזמנה לפתח הבית, בעיר. את קונצרן הרכב טויוטה הבום של המסחר האלקטרוני תפס בדיוק בזמן, ממש כאשר הוא משיק קו חדש של משאיות (HINO) שתוכנן במיוחד לעידן המסחר האלקטרוני ולחלוקות המהירות בתוך העיר, עד לכתובת (או דלת) המזמין. נא להכיר: הינו 5.5 טון קומפקט, בקרוב ליד הבית שלכם.
בשורה חדשה בעיר:
מהירה, קלה, זריזה ו…משאית
משאית הינו 5.5 טון קומפקט החדשה נותנת מענה מושלם לשילוב הדרישות שהצמיח עידן המסחר האלקטרוני – כושר ונפח העמסה יותר גדול ב(הרבה) משל ה-וואנים, ועם יכולת תמרון טובה יותר משל מרביתם. הינו 5.5 טון קומפקט מצטיינת ברדיוס סיבוב קטן להפליא 5.8-6.4 מ' (בהתאם לקונפיגורציה של "הארגז") – זהו נתון מדהים בהתחשב בעובדה שמדובר במשאית לכל דבר, שהיה מעניק להינו קומפקט מקום גבוה גם בדירוג של ה-וואנים. במבט לעתיד הקרוב אנו צופים בנוק-אאוט של עולם המשאיות העירוניות של הינו מבית טויוטה לעולם ה-וואנים. ותחשבו על זה תכלס: אם משאית מהדור העירוני החדש יכולה להתנהג בתוך העיר בזריזות ובקלות, ולהגיע במהירות לכל פינה ולכל בית, כשהיא מבטיחה גם "אמינות יפנית" – נראה שאין סיבה לחשוב פעמיים. תוסיפו לזה חוויית נהיגה עם תיבה אוטומטית 6 הילוכים, תא נהג מאובזר, כולל מולטימדיה, ניווט מובנה ועוד – ותקבלו את הפתרון המועדף להובלה עירונית יעילה, מהירה וכלכלית הרבה יותר בעידן החדש. או במילים אחרות: המשאיות של חלוקות עידן המסחר האלקטרוני, עידן שמחייב קצב מהיר, גמישות גבוהה, וכושר תמרון מנצח. בעיר.
נפח העמסה עצום בעיר:
סיבוב חלוקה 1 במקום 3!
משאית קומפקטית שמובילה בפעם אחת מטען גדול משמעותית מאשר וואן גדול, גם חוסכת כסף למוביל, גם מקטינה את עלויות ההובלה לצרכן, גם מפחיתה את העומס ברחובות העיר – ובעיקר חותכת דרמטית
את מועדי המסירה של ההזמנות. נמחיש: משאית הינו קומפקט מובילה ב"נגלה" אחת עד 3 טון מטען ו- 29,000 ליטר (!)– חבילות, משלוחים, אביזרים, ריהוט וכל מה שמזמינים באינטרנט עד הבית – יותר מפי שניים לעומת, למשל, כל וואן טיפוסי. כושר ההעמסה הופך את הינו 5.5 טון קומפקט למשאית אידיאלית גם להובלות "הרגילות" מהמרלו"ג שמחוץ לעיר למרכזים המסחריים. כושר התמרון המפתיע שלה, הופך את הינו קומפקט לבחירה האולטימטיבית למשימות החדשות, שמשקלן היחסי בהיקפי השינוע נמצא בקו עלייה. זה בעצם הבום של המסחר האלקטרוני: יותר – הרבה יותר – הובלות 'קטנות' ואישיות עד הבית. מה שלא פחות מפתיע הוא המחיר: עד עשרות אלפי ש"ח פחות מוואן טיפוסי. עוד נוקאאוט לעולם ה-וואנים.
היתרון הישראלי:
הגב החזק של 'יוניון'
ישראל היא "אימפריה" של מסחר אלקטרוני גם בימים כתיקונם, ולמשאיות הינו 5.5 טון קומפקט נכון עתיד גדול במרחב העירוני הישראלי, בלי קשר למשבר הקורונה ולבום של המסחר האלקטרוני שבא איתו. בימים אלה הכל צריך לקרות מהר יותר, וההתעניינות של המובילים בישראל במשאיות הינו 5.5 טון קומפקט מבית TOYOTA, מוכיחה שהם מרגישים היטב את הלחץ , מלמטה, מהצרכנים שמזמינים עוד ועוד. המוניטין של 'יוניון רכב תעשייתי (מקבוצת יוניון מוטורס, הייבואן הוותיק של רכבי TOYOTA לישראל) עוזר לקבל החלטה מהירה. שקט נפשי בכל הקשור תמיד היה מרכיב חשוב בהחלטה של כל מוביל מנוסה.