דלג לטופס יצירת קשר דלג לתוכן המרכזי
                    

ניצול מקסימלי של הדלק במשאית הינו

חשבו על משאית הינו שלכם כעל גוף אנושי. ממש כמו גוף האדם, מדובר במכונה עוצמתית ומורכבת, הכוללת מערכות מסובכות עם חלקים המתחברים ביניהם ומבצעים פונקציות שונות. עם זאת, לחיבור בין כל החלקים האלה יש את  אותה המטרה: לגרום למכונה שלכם לפעול במיטבה ולשמור עליה "בחיים".

התפקוד הכללי של המשאית שלכם, תלוי במידה רבה בעבודות תחזוקה מונעות, שיפורים ושדרוגים של כל המערכת. בדומה לגוף שאותו אתם מתחזקים דרך קבע, שמירה ושימור של משאית הנמצאת בשימוש תדיר, זו הדרך הטובה ביותר להבטיח שהעבודה שלכם תתבצע ביעילות המרבית.

 

  1. תחזוקה: המשאית שלכם היא המקדש שלכם

בדיוק כמו גוף האדם, המשאית שלכם היא ישות מתפתחת שיכולה להשתנות, לצמוח ולהשתפר עם הזמן. מה שתשקיעו בה, זה מה שתקבלו.

בדיקות תחזוקה פשוטות עשויות להאריך את זמן השירות של המשאית שלכם ויתרמו למקסום יעילות המנוע ולחיסכון בדלק. הבדיקות צריכות לכלול, בין היתר, גם בדיקה תקופתית של שמן המנוע כאשר המנוע נמצא במצב כבוי, ניקוז נוזלים ממסנן הדלק, החלפת מסנני הדלק, ניקוי אוויר מהמסננים במידת הצורך וכן בדיקה של רמת קירור המנוע.

חשוב לציין, מוצרי יצרן מקוריים ישפרו משמעותית את ביצועי המערכות השונות במשאית שלכם.

וודאו שהצמיגים שלכם תואמים את אופי הנסיעות שלכם ועקבו אחרי לחץ האוויר באופן קבוע. כך תוכלו להפחית  בלאי גבוה ולא אחיד של הצמיגים, דבר העשוי לגרום לעלייה של קילומטראז' וליצירת סיכונים מיותרים על הכביש.

אנו ממליצים להתעדכן בהתאם למרווחי הטיפול המומלצים על ידי היצרן, במדריך למשתמש שלכם.

  1. שיפור: התאימו את הרגלי הנהיגה שלכם

מיומנויות הנהג, הניסיון וההתנהגות שלו מאחורי ההגה, יכולים להשפיע באופן מהותי על יעילות צריכת הדלק. לכן, נהגו בזהירות מרבית ויישמו שינויים קטנים בהרגלי הנהיגה שלכם להפחתת צריכת הדלק ולהארכת חיי המשאית.

תכננו את המסלול שלכם מראש, בדקו את תחזית מזג האוויר והיו מודעים לתנאי הדרך שלכם. שמרו על מהירות קבועה ובטוחה, היעזרו בבקרת שיוט במידת האפשר, שפרו את השליטה שלכם בדוושת המצמד, האיצו בצורה חלקה והימנעו מבלימה פתאומית.

  1. שדרוג: הכירו את פלאי הטכנולוגיה

השקעה בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים מתחום המשאיות עשויה לשפר את ביצועי המשאית שלכם ולהעלות את יעילות הדלק. מערכות ניווט לווייני יכולות לקבוע את המסלול היעיל ביותר עבור הנסיעה שלכם ולעדכן אתכם לגבי מכשולים ובעיות קרבות. אפליקציות שונות בסמארטפון מסוגלות למדוד את המרחק שאתם עוברים בנסיעה ולחשב בזמן אמת את הרגלי הנסיעה שלכם ואת צריכת הדלק הממוצעת.

 

המלצתנו, אמצו לעצמכם את ההרגלים הללו ויישמו את הטיפים לחיסכון בדלק וכך תוכלו להאריך את חיי המשאית שלכם, לשפר את ביצועיה ולייעל את הנסיעה שלכם.




    אולי יעניין אותך

    להצעת מחיר או פרטים נוספים

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם