דלג לטופס יצירת קשר דלג לתוכן המרכזי
                    

איך לחסוך בדלק עם משאיות HINO

משאית כרוכה בתחזוקה רבה ובהוצאות רבות, עם משאית HINO אפשר לחסוך בדלק. גם אתם יכולים לחסוך. כך זה קורה..

 

 

החלטת קנייה של משאית HINO של טויוטה, מלווה בהרבה מאוד שיקולים שונים כמו הוצאות תחזוקה, מחיר הרכישה ועוד. אחד הפרמטרים החשובים שיש לבדוק הוא הוצאה על דלק. אומנם יש גם שיקולים שקשורים ביכולת העבודה שלה, בלאי, עלויות טיפולים ותיקונים במוסך, אך גם צריכת הדלק הוא פרמטר חשוב מאוד.

למשאית חסכונית בדלק כמו HINO מחברת טויוטה יש יתרון ברור על פני משאיות אחרות.


איך בוחרים משאית?

בחירה של משאית קשורה כמו כל דבר בסדר גודל כזה לצרכים של הקונה. שיקולים של חיסכון בדלק הם חלק ממערכת השיקולים אבל יש גם צרכים נוספים כמו: מהן משימות ההובלה שהמשאית צריכה לעמוד בהן. האם היא מתאימה מבחינת הגודל, הקיבולת והיכולת לדרישות ההובלה. האם היכולת שלה מתאימה לנפח הסחורות שיש להעביר בה והאם היא מספקת פתרון נכון למשימות שהיא צריכה לבצע. קיימים סוגי משאיות רבים ועל המתעניין לברר מה הסוג שהכי מתאים לו.

חיסכון בדלק רק עם משאיות HINO של טויוטה

 

סדרת HINO 300, משאיות מבית טויוטה עם מערכת ECO DRIVE מאפשרים חיסכון ניכר בדלק, זאת בנוסף ליתרונות אחרים כמו: תיבת הילוכים אוטומטית, מנוע של 205 כ"ס, טורבו דיזל, תא נוסעים מרווח ומאובזר, מושב מוגבה המעניק לנהג שדה ראיית רחב ויכולת תמרון גם במקומות הכי צרים.

יש גם בדיקות תחזוקה שוטפות, אשר עשויות להאריך את תוחלת החיים המשאית וברמה היום יומית- לחסוך לכם בדלק. יש שורה של בדיקות שכוללות בין השאר בדיקה של שמן מנוף ניקוז נוזלים ממסנן הדלק, החלפת המסננים במידת הצורך וניקוי אויר מהם וכן בדיקה של רמת קירור המנוע. תוכלו לצפות בסרטון המפרט את כל הבדיקות היומיות כאן. ביצועי המערכות השונות במשאיתHINO  של טויוטה בהחלט קשורות באופן התחזוקה השוטף שלהן.

נהגים טובים חוסכים בדלק

מסתבר שלא רק מערכות חיסכון בדלק במשאית הינו של טויוטה, יוצרת חיסכון אלא גם ניסיון ומיומנויות נהג המשאית והתנהלותו בכביש. אלה עשויים להשפיע מהותית על צריכת הדלק. יישום של כמה כללים קטנים בהרגלי הנהיגה, עשויים להפחית דלק ולהאריך את תוחלת חייה של המשאית וכמו כן תחזוקה נכונה של המשאית.

בשורת הכללים הללו יש לציין: תכנון של מסלול נסיעה מראש (כדי לא להתברבר לחינם בכבישים, מה שאומר במילים אחרות- בזבוז דלק). בדיקה של מזג האוויר ותנאי הכבישים שלהם, שמירה על מהירות יציבה ובטוחה לאורך כל הדרך. מומלץ להיעזר כמה שניתן בבקרת שיוט לשפר את השליטה בדוושת המצמד, להימנע מבלימה פתאומית ולהאיץ בצורה חלקה ובטוחה.

היעזרו במערכות ניווט לווייני לקביעת מסלול הנסיעה שלכם, שגם יעדכנו אתכם על מכשולים, פקקים ועוד. יש אפליקציות שונות שיכולות למדוד את מרחק הנסיעה ואת צריכת הדלק הממוצעת, וכך תהיה לכם אינדיקציה לגבי הרגלי הנהיגה שלכם ונושא החיסכון בדלק.

 




    אולי יעניין אותך

    להצעת מחיר או פרטים נוספים

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם